Bibliografie

CARVER, Anthony F. Cori spezzati. Cambridge: Cambridge University Press, 1988. ISBN 978-0-521-30399-6.

Cori spezzati/polychoral. In: Grove Music Online. Oxford University Press, 2001, 1. 7. 2014. DOI: 10.1093/gmo/9781561592630.article.06486
 


Střední Evropa

monografie, sborníky

JEŻ, Tomasz; Barbara PRZYBYSZEWSKA-JARMIŃSKA a Marina TOFFETTI. Italian music in Central-Eastern Europe: around Mikołaj Zieleński’s Offertoria and Communiones (1611). Venezia: Edizioni Fondazione Levi, 2015. ISBN 978-88-7552-057-1. Dostupné z: https://www.fondazionelevi.it/eventi/presentazione-del-volume-italian-music-in-central-eastern-europe/

JURÁK, Pavel. Vícesborový styl pozdní renesance a jeho dobová recepce v Čechách. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2022. Dostupné z: http://hdl.handle.net/20.500.11956/175611

MAÝROVÁ, Kateřina; Stephanie P. SCHLAGEL a Hana HRACHOVÁ. Rokycanská hudební sbírka / The Rokycany Music Collection: Katalog franko-nizozemských duchovních skladeb dochovaných v nejstarší vrstvě repertoáru / A Catalogue of Franco-Netherlandish Sacred Works Preserved. Národní muzeum, 2016. ISBN 978-80-7036-513-7.

PETÖCZOVÁ, Janka. Polychorická hudba I: V európskej renesancii a baroku, v dejinách hudobnej kultúry na Slovensku. Vyd. 1. vyd. Prešov: František Matúš, 1998. ISBN 978-80-968106-8-0.

PETÖCZOVÁ, Janka. Polychorická hudba II: Na Spiši v 17. storočí. Vyd. 1. vyd. Prešov: František Matúš, 1999. ISBN 978-80-968106-9-7.

PETÖCZOVÁ, Janka. Polychorická hudba: Antológia. Vyd. 1. vyd. Prešov: František Matúš, 1999. ISBN 978-80-968149-8-5.

TOFFETTI, Marina (ed.). Studies on the reception of Italian music in central-eastern Europe in the 16th and 17th century. Kraków: Musica Iagellonica, 2018. ISBN 978-83-7099-221-7. Dostupné z: https://mi.pl/pl/p/Marina-Toffetti-ed.-Studies-on-the-reception-of-Italian-music-in-central-eastern-Europe-in-the-16th-and-17th-century/416
 

články

v přípravě
 


Itálie

monografie, sborníky

ARNOLD, Denis. Giovanni Gabrieli and the music of the Venetian High Renaissance. London: Oxford University Press, 1979. Dostupné z: https://archive.org/details/giovannigabrieli0000arno_s6m5

BARONCINI, Rodolfo; David BRYANT a Luigi COLLARILE. Giovanni Gabrieli – transmission and reception of a Venetian musical tradition. Turnhout: Brepols, 2016. ISBN 978-2-503-57027-3.

LAWSON, Peter. Ritual, Myth, and Humanism in the Origins of the Venetian Style. Disertační práce. Los Angeles: University of California Los Angeles, Herb Alpert School of Music, 2015. Dostupné z: https://escholarship.org/uc/item/4j1076cv

O’REGAN, Thomas Noel. Sacred polychoral music in Rome, 1575-1621. Disertační práce. Oxford: University of Oxford, St Catherine's College, 1988. Dostupné z: https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:daa9a67e-cf31-4a1b-8d74-4b814acb6957

PĚČOVÁ, Lucie. Role benátského concerta při zrodu barokní hudby – The role of Venetian concerto at the birth of baroque music. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019. Dostupné z: http://hdl.handle.net/20.500.11956/111927

YOSHIOKA, Masataka. Singing the Republic: Polychoral Culture at San Marco in Venice (1550-1615). Disertační práce. Austin: University of Texas at Austin, Butler School of Music, 2010. Dostupné z: https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc33220/
 

články

v přípravě
 


Pyrenejský poloostrov

monografie, sborníky

ABREU, José. Sacred polychoral repertory in Portugal, ca. 1580-1660. Disertační práce. Guildford: University of Surrey, Schoolof Performing Arts, 2002. Dostupné z: https://openresearch.surrey.ac.uk/esploro/outputs/99511049902346 & https://openresearch.surrey.ac.uk/esploro/outputs/99514813202346

BALLESTEROS VALLADOLID, Pablo. Alonso Xuárez, de la particella al ipad. Diplomová práce. Valladolid: Universidad de Valladolid, Facultad de Filosofía y Letras, 2012. Dostupné z: https://uvadoc.uva.es/handle/10324/4627

BALLESTEROS VALLADOLID, Pablo. Misas policorales de Alfonso Vaz de Acosta y Carlos Patiño: contexto, estudio e interpretación. Disertační práce. Valladolid: Universidad de Valladolid, Facultad de Filosofía y Letras, 2019. Dostupné z: https://uvadoc.uva.es/handle/10324/38465
 

články

v přípravě